Immár több mint 700 látássérült ember veszi igénybe a Távszem szolgáltatást, ami egyre inkább megkönnyíti mindennapjaikat. Novemberben nemcsak a hívások száma nőtt tovább, hanem a szolgáltatás értékelése is javult.

A Távszem novemberi hívásainak grafikonja

A Távszem novemberi hívásainak a grafikonja

November 1. és 30. között összesen 1823 alkalommal kaptak távoli segítséget a Távszemtől a regisztrált látássérült felhasználók. A legforgalmasabb napon, november 4-én minden eddigi rekordot megdöntve 116 hívást regisztráltunk. Ebben a hónapban mindössze egyetlen olyan nap volt – november 2. szombat, amely a hónap elején a hosszú hétvégére esett –, amikor 30 alatt volt a hívások száma, négy napon viszont 90-nél is több segítségnyújtás történt. A napi átlagos hívásszám ebben a hónapban már meghaladta a 60-at, az operátorok összesen 77 órában nyújtottak segítséget az ügyfeleknek.

A felhasználók egyre jobbnak ítélik a szolgáltatást, amit az is jól mutat, hogy az október végén átlagosan 4,2-es értékelés mostanra 4,28-ra emelkedett.

Németh Orsolya

társadalmi kapcsolatok referense