Új ügyfélkezelő rendszert vezetett be az MVGYOSZ a telefonos megkeresések kezelésére. Ismerős hang, rövidebb várakozási idő, gyorsabb időpontfoglalás – többek között ezeket a változásokat hozta az új rendszerre való átállás.

Azok, akik ebben az évben már hívták telefonon az MVGYOSZ-t – akár a vezetékes, akár a mobil számon – biztosan tapasztalták, hogy egy kellemes férfihang köszönti a hívó felet. Akik a hangoskönyvtárat rendszeresen használják, talán már ki is találták, hogy kihez tartozik ez a jellegzetes orgánum. Számos regény és novella után most az MVGYOSZ ügyfélkezelő központjának kölcsönözte a hangját Vass István önkéntes felolvasó.

A hívás során többfajta üzenettel találkozhat a telefonáló. Ha ügyfélfogadási időn kívül történik a megkeresés, az ügyfélkezelő rendszer tájékoztatást ad arról, hogy mely napokon, mettől meddig érhető el az ügyfélszolgálat, az esetben pedig, ha technikai okok miatt nem érhető el a szövetség, erről ad tájékoztatást. Amennyiben ügyfélfogadási időben hívta a szövetséget, úgy a köszöntés és az adatvédelmi tájékoztató után a rendszer az ügyfélszolgálatos munkatársak egyikéhez kapcsolja a hívó felet.

A rendszer újdonsága, hogy a három ügyfélszolgálati munkatárs akár három ügyfelet is ki tud szolgálni egyszerre, így a várakozási idő jelentősen csökken. A foglalt jelzéssel is kevesebbet találkozunk, ez csak akkor fordulhat elő, ha mind a három ügyfélszolgálatos munkatárs egyszerre telefonál. A rendszer előnye, hogy a munkatársak a számítógéphez használt fejhallgatón keresztül bonyolítják a hívásokat, így egyszerre tudják kezelni a képernyőolvasó szoftverrel a számítógépet, és tudnak gyorsan információt adni a hívó félnek. A rendszer arra is alkalmas, hogy a munkatársak a hívó részére – amennyiben megadja e-mail címét – elektronikus levél útján küldjenek meg adatokat, például a szövetség elérhetőségét, vagy az egyik tagegyesület adatait.

Az ügyfélkezelő rendszer további előnye, hogy segíti a könyvtár, a segédeszköz-szerviz vagy a boltba érkező ügyfelek időpontfoglalását is. A munkatársak egy gombnyomással elérik a szabad időpontokat, így a hívó fél részére könnyen és gyorsan tudnak szabad időpontokat javasolni ügyeik intézéséhez. Az ügyfélkezelő rendszer arra is képes, hogy szöveges üzenetben értesítse az ügyfeleket, ha a lefoglalt időpontot az MVGYOSZ-nek le kell mondania valamilyen okból kifolyólag, például egy áramszünet vagy betegség esetén.

Egy év alatt több mint 7200 telefonos megkeresést kap az MVGYOSZ, ezért is volt szükség az új rendszer bevezetésére. Bízunk benne, hogy az új szolgáltatás megkönnyíti és meggyorsítja a telefonos ügyintézést!

Az ügyfélszolgálat változatlanul a 06 (1) 384-8440 és a 06 (30) 505-2867 telefonszámokon érhető el.

dr. Nagyné Berke Mónika
szolgáltatásvezető