Látássérült ügyfélként van tapasztalata a Magyar Telekomnál folytatott online vagy telefonos ügyintézéssel kapcsolatban? Ha igen, az MVGYOSZ és a Magyar Telekom számít a visszajelzésére!

 

Vak vagy gyengénlátó ügyfélként okozott Önnek problémát egy Telekom üzlet felkeresése, a szerződéskötés, a termékek megismerése, az online információszerzés, vagy az egyenleglekérdezés? A cég televíziós vagy internet szolgáltatásainak használata során szembesült valamilyen nehézséggel? Esetleg van olyan pozitív tapasztalata a Telekom szolgáltatásaival kapcsolatban, amit szívesen megosztana másokkal?

A Magyar Telekom Nyrt. nemrég megkereséssel fordult a fogyatékossággal élő emberek országos érdekképviseleti szervezeteihez, köztük az MVGYOSZ-hez is annak érdekében, hogy az akadályozottsággal élő ügyfeleik kiszolgálásán javítsanak, megteremtve ezzel a minél inkább egyenlő esélyű hozzáférést. A szerteágazó telekommunikációs szolgáltatásokat nyújtó cég lakossági területén 2022-ben feláll egy olyan csapat, amelybe szakértőket delegál többek között az ügyfélszolgálati terület, az üzlethálózatok, a műszaki kiszolgálási és a termékfejlesztési terület, a TV GO és minden olyan szervezeti egység, amely direkt ügyfélkiszolgálással és a szolgáltatásaik / termékeik tervezésével és fejlesztésével foglalkozik. A munkacsoport létrehozásának célja közvetlenül összehozni az ügyféloldali szakmai képviselőiket a fogyatékossággal élő személyektől ügyféloldali tapasztalatokat közvetítő partnereikkel, továbbá felmérni, hogy milyen most a Telekom szolgáltatásainak, termékeinek, online-offline és telefonos ügyfélkiszolgálásának ügyféloldali kezelhetősége, használhatósága. Szeretnék felmérni és megtudni, hogy melyek azok a termékek / szolgáltatások, amelyek már most is önállóan használhatóak, és melyek azok a területek, amelyeket fejleszteni szükséges ahhoz, hogy segítő nélkül lehessen náluk ügyeket intézni, illetve igénybe venni a termékeiket, szolgáltatásaikat. Olyan konkrét ügyféltapasztalatokat várnak, amelyek alapján képet kaphatnak arról, hogy a Telekom ügyfélkezelése (online, telefonos, személyes, üzlethálózatok, panaszkezelés, szerződéskötés, stb.), illetve  termékeik és szolgáltatásaik (pl. értékesített készülékek, csomagajánlatok, TV GO megoldások) mennyire inkluzívak / használhatóak.

Kérjük, hogy amennyiben Ön a Magyar Telekom látássérült ügyfeleként rendelkezik olyan akár negatív, akár pozitív tapasztalattal, amit szívesen megosztana közvetítésünk révén a vállalat munkatársaival annak érdekében, hogy a cég által nyújtott szolgáltatások hozzáférhetősége a vak és gyengénlátó emberek számára javuljon, írja meg nekünk élményét, tapasztalatait!

Az információkat, személyes tapasztalatokat és visszajelzéseket az MVGYOSZ ügyfélszolgálatának kérjük megküldeni az mvgyosz.hu honlap Kapcsolat menüpontjában elérhető űrlapon. A beküldés határideje 2022. február 21. hétfő.

A beérkezett visszajelzéseket, tapasztalatokat, konkrét eseteket munkatársaink összegzik, és azokat az ügyfél beazonosítására nem alkalmas formában osztják meg a Magyar Telekom szakembereivel.

A Magyar Telekom Nyrt. termékeinek és szolgáltatásainak akadálymentesítésére és ügyfélélményének javítására irányuló érdekképviseleti munkában a Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetsége az Informatika a Látássérültekért Alapítvánnyal szoros szakmai partnerségben, közösen vesz részt.

Köszönjük együttműködését!